Eveniment de Invatare Experientiala pentru Manageri
"INTALNIREA DE EVALUARE A PERFORMANTEI IN 6 PASI"
Assessment & Workshop & Simulare
Sesiune Open: 11 Aprilie 2014
GRUP TINTA: manageri si supervisori care evalueaza performanta subalternilor, manageri de resurse umane care coordoneaza/ supervizeaza sesiunile de evaluare a performantei, manageri potentiali – care se pregatesc pentru preluarea responsabilitatilor de evaluare a perormantei
DESCRIERE EVENIMENT: Scopul programului „Intalnirea de evaluare a performantei in 6 pasi” este acela de a ajuta managerii si supervisorii sa-si evalueze si sa-si imbunatateasca modul in care utilizeaza tehnicile si competentele necesare in desfasurarea unor sedinte eficiente de evaluare a performantei. Initial se vor evalua tehnicile si abilitatile actuale iar in cadrul workshop-ului participantii vor exersa, pe baza unui ghid pas-cu-pas, desfasurarea unei sesiuni de performance appraisal. La final, prin intermediul simularilor, vor exersa aplicarea ghidului si raspunsul la reactiile angajatilor evaluati.
DURATA EVENIMENTULUI: 1 zi
OBIECTIVELE EVENIMENTULUI:
1. Ajuta managerii si supervisorii sa identifice atat punctele lor forte cat si cele care necesita imbunatatire in procesul de folosire al competentelor specifice necesare in desfasurarea sedintelor de evaluare a performantei.
2. De a permite managerilor si supervisorilor sa compare punctele lor forte si cele care necesita imbunatatire, cu cele ale unui grup de peste 400 de manageri si supervisori dintr-o varietate de companii si industrii.
3. De a familiariza managerii si supervizorii cu un model pentru desfasurarea eficienta a sedintelor de evaluare a performantei.
AGENDA:
Assessment individual al tehnicilor si abilitatilor de conducere a sesiunii de evaluare a performantelor
Compararea rezultatelor proprii cu rezultatele obtinute de alti 400 de manageri din diferite industrii
Workshop: imbunatatirea abilitatilor si tehnicilor de conducere a sesiunii de evaluarea performantei
Simulari de sesiuni de evaluare a performantei
PROGRAM
8.45-9.00 Sosire participanti
9.00 – 13.00 Assessment & Workshop
14.00 – 17.00 Workshop & Simulari
17.30 – 18.30 Optional – workshop free „Utilizarea Resurselor de Training & Assessment de catre manageri”
FACILITATOR & ASSESSOR: Mirela Minciu
Mirela are o experienta de 17 ani in domeniul resurselor umane. Cu studii in psihologie si stiintele educatiei in cadrul Universitatii Bucuresti si-a construit cariera urcand si invatand permanent, treapta cu treapta, de la Psiholog – Consultant (in recrutare) la Manager / Director de Resurse Umane. De 5 ani, Mirela este Senior Consultant / Trainer / Assessor in cadrul Dekon Business Solutions – leader in distributia si implementarea de resurse de assessment & training experiential.
TAXA DE INSCRIERE este de 850 RON (TVA inclus) / persoana (adica 150 Euro + TVA). Aceasta include:
· Suport de curs (raport individual de evaluare, plan de actiune, ghid step-by-step, articole si informatii teoretice)
· Pauzele de cafea si masa de pranz
· Discount de 10% la achizitia Kitului PASI (Performance Appraisal Skills Inventory).
DISCOUNTURI:
10% * – pentru inscrieri Early Booking pana la 15 martie 2014
5%** - pentru doua persoane din aceeasi organizatie sau prieteni
10%** - pentru trei persoane din aceeasi organizatie sau prieteni
*,** - discounturile de Early Booking si cel de inscriere a mai multor persoane se cumuleaza.
LOCATIA & ACCESS:
Bucuresti, Preciziei Business Center – Bd. Preciziei nr. 1, Tronson 1, etaj 1, sector 6
Mijloace de transport: metrou statia Pacii, tramvaie 8, 25 – Statia „Cesarom”
Parcare: exista posibilitatea parcarii unui numar limitat de autovehicule in parcarea cladirii
INSCRIEREA LA CURS se face prin transmiterea FORMULARULUI DE INSCRIEREcompletat pe adresa office@dekon.biz . Ulterior transmiterii formularului veti primi un email cu factura proforma (este indicat sa verificati folderul BULK sau SPAM).
Plata se efectueaza in contul Dekon RO48 RZBR 0000 0600 1173 3037 deschis la Raiffeisen Bank - Drumul Taberei. Plata se va efectua pana la data de 19.02.2014.
ANULAREA INSCRIERII
In cazul in care anularea se face in scris / e-mail, pâna la data de 7.04.2014, sumele platite vor fi returnate, cu retinerea taxelor de administrare de 10%;
Pentru detalii suplimentare contactati-ne la office@dekon.biz sau 0734. 350.525 sau 0741.097.033
Comentarii: